Noaptea Devoratorilor de Publicitate
Imagini
Informații
Descriere
Noaptea Devoratorilor de Publicitate este un proiect care promovează arta advertising-ului ca pe o formă neconvenţională de divertisment pentru o categorie importantă de consumatori: "the trend-setters" sau cei care aspiră să devină inovatori.
Proiectul a fost conceput de Jean Marie Boursicot şi a pornit de la pasiunea acestuia de a colecţiona spot-uri publicitare.
Acest proiect asigură contactul direct cu cei interesaţi: clienţi - consumatori - existenţi şi potenţiali. Este un proiect care transmite direct mesajul unei pieţe de marketing dinamice.
Evenimentul va cuprinde proiecţia a 4 calupuri publicitare generaliste, caracteristice "Nopţii Devoratorilor de Publicitate", prezentate în premieră publicului din România, înscriindu-ne astfel în sfera occidentală a evenimentelor de acest gen, tonul fiind dat de deschiderea mondială a evenimentului de la Paris.