Webinar - Despre puterea comunității în business
Imagini
Informații
Descriere
100% gratuit
Online, de acasă
Joi, 11 iunie, 18:00
Înscrieri aici: bit.ly/zoom-pom
Pe 11 iunie ne întâlnim cu Alexandra Urcan și Oana Man-Kesselheim, fondatoarele POM - Port Originea cu Mine. POM este un produs de îmbrăcăminte sănătos și creativ exprimat. Este gândit pentru binele omului și cu respect față de cei ce-l produc și cei ce-l poartă - un brand gândit să creeze un impact pozitiv în societate și să vorbească mai mult despre sănătatea hainelor organice și să tragă un semnal de alarmă împotriva efectelor nocive pe care le are industria fast fashion asupra planetei.
POM - Port originea cu Mine este una dintre afacerile lansate prin crowdfunding și finanțate cu succes la Startarium Crowdfunding Makeathon din 2019. Ideea a reușit să mobilizeze o comunitate în jurul ei, care i-a devenit ambasador și împărtășește constant valorile și experiența produsului.
CE POȚI ÎNVĂȚA?
Ce presupune industria textilă sustenabilă și particularitățile ei
CE SUBIECTE VOM ABORDA?
• Cum a prins viață această idee de business
• Cum au reușit să mobilizeze o comunitate în jurul unei idei
• Cum au făcut față provocărilor ultimelor luni (atât din punct de vedere al team dynamics & team management, cât și din punct de vedere financiar)
CUM TE ÎNSCRII?
• Poți participa doar dacă te-ai înscris în prealabil;
• Întregistrează-te aici: bit.ly/zoom-pom;
• Vei primi un link unic și instrucțiuni din platforma Zoom;
• Apoi, vei primi din timp și remindere să ni te alături.
DESPRE ALEXANDRA URCAN ȘI OANA MAN-KESSELHEIM
• Alexandra Urcan, Co-fondator & CEO
Întoarsă în țară de la studiile masterale din Rotterdam, determinată că din România va putea genera cu adevărat valoare și produce o schimbare, Alexandra activează în sfera marketingului & comunicării de mai bine de 10 ani.
Om creativ și curios din fire, își dorește să avem mai multă grijă de planetă, de valorile universale, dar și de noi, unii de alții. E pasionată de sustenabilitate, inovare în industria textilă, inovare socială, de cunoaștere, și mai nou, de înțelegerea conștientă a firii și culturii românești.
• Oana Man-Kesselheim, Co-fondator
Antreprenor, mamă şi soţie, voluntar şi fost corporatist, Oana crede că poate să schimbe lucruri în bine în țara în care s-a născut. Activează în sfera marketingului strategic şi are peste 10 ani experiență în managementul experienței clienților.
Pasionată de autodescoperire și reflecție identitară, Oana este iremediabil îndrăgostită de România. Își dorește să se exprime mai clar prin îmbrăcăminte – vrea să poarte cu ea pădurea, satele, tradițiile și poveștile de acasă.