Conferința "Cum să transmiți încredere cu vocea ta"
Imagini
Informații
Descriere
Te invitam la urmatoarea ședință bizz.club Timisoara în care vom învăța cum să vorbim mai bine!
Invitat special va fi Andrei Țigănaș care e sculptor de voci. Lucrează 1 la 1 și în companii cu oameni care vor să vorbească mai bine, să transmită încredere, simpatie și chiar umor atunci când vorbesc.
Are cursanți din aproape toate domeniile profesionale: oameni de vânzări și de HR, specialiști în marketing și comunicare, antreprenori, arhitecți, IT-iști, medici, avocați, judecători, profesori, studenți și chiar elevi.
Este om de comunicare: fost jurnalist de presă scrisă, radio și TV, cadru didactic și antreprenor. În 2016 și-a inventat propria meserie: sculptor de voci și a lansat primul program online din România cu exerciții de dicție, voce și oratorie, Cum să vorbești bine.
IATĂ 3 ARGUMENTE SĂ PARTICIPI
1. Întâlnești oameni de afaceri care te pot ajuta să te dezvolți personal, să îți crești afacerea și care îți vor da resurse, recomandări și referințe calde
2. Participi la un training sau la un mastermind pe o temă utilă dezvoltării afacerii
3. Înveți să te prezinți și să îți prezinți afacerea relevant și atractiv și faci networking intenționat
PROGRAMUL ÎNTÂLNIRII:
07:30 – Discuții și conectare la Micul Dejun
08:00 – Deschiderea întâlnirii bizz.club (Moderator: Calin Iepure)
08:05 – Prezentarea ta în 60 de secunde (ale membrilor, apoi ale invitaților)
08:40 – Spotlight: Zelenak Cristian & Viktor Biró, Zepotech
08:55 – Tombolă
09:00 – Moment de Training: Cum să transmiți forță și încredere cu vocea ta (Andrei Tiganas)
09:20 – Schimb de resurse și referințe
09:25 – Provocarea de Networking
09:27 – bizz.club în 3 minute (Gigi Honcas)
09:30 – Evenimente și Întâlniri bizz.club
09:40 – Networking liber (opțional)
CINE participa la întâlnirile bizz.club Romania?
Antreprenori, Team-leaderi, specialiști HR, Manageri , reprezentanți regionali, startup-uri, persoane cu profesii liberale.
Pentru că întâlnirea este un eveniment care are ca scop dezvoltarea contactelor de afaceri, îți sugerăm să fii pregătit cu minim 15 de cărți de vizită.
Participarea la primele 3 întâlniri, în calitate de invitat, este gratuită (se plătește doar micul dejun si inchiriere sala: 40 lei sau inchirierea salii - 20 de lei).